Dugaan FINAL YEAR PROJECT 1 (sambungan)

Selepas jumpa doktor, Doktor cuma cakap magrain so doktor suruh aku stop dulu minum kaffien, benda yang bercoklat pastu dia bagi ubat yang dos agak tinggi sikit. Sebab ubat yang sebelum nie dos yang biasa jer. Yang normal. So tiap kali aku rasa sakit kepala aku terus makan tapi ubat tu just tahan untuk 2 hari macam tu lar. Lepas tu bila die mula sakit balik and makan ubat rasa sakit tu tak hilang. Tapi  time tu dah tak fikir ape dah teruskan jugak siapakan character turnaround, interior, exterior, color sceme, character comparison bila dah settle semue tu baru pegi hospital, time tu muka memang dah tak rupa orang dah sebab tahan sakit dah 3,4 hari. Pastu pegi hospital jumpa pulak doktor yang same so doktr tu macam pelik. Sebab ubat yang die bagi tu dos dah tinggi tapi still tak ade perubahan. Memang lar ubat tu sekadar asbab tuk kite sembuh tapi rase mushkil jugak sebab dos die bagi tu dah tinggi tapi langsung x mengurangakn rase sakit kepla. Time tu doktor buat surat tuk refer pada pakar. Time tu die just tukar ubat. And rendahkan dos ubat baru tu.  Time tu ade lebeh kurang seminggu lagi nak present.  Rase risau tu Allah jer yang tahu.  Kalau cakap tak nangis tu tipu lar kang, fikir pasal fyp1 lagi, isau takot tak lulus, risau sebab banyak lagi tak settle. Time tu family pom tak tahu yang aku tak sehat. Kalau boleh tak nak buat dieorg risau. So aku just kuatkan diri untuk harungi ujian tu. Dan aku cuba sedaya upaya untuk buat yabg terbaek walaupun aku tahu aku mungkin x kang dapat siapakn fyp1 tu. Tapi kalau ditakdirkan aku fail fyp1 tu aku tak akan rase kecewa sebab aku dah usaha sedaya aku dah. Time tu aku fikir macam tu jer. Mase still ade lagi walaupun hanye seminggu. Dalam keadaan menahan sakit kepala yang teramat sanagt tu aku cuba siapakn ape yang tak siap lagi. Yang part folio pack, nak kena compile dalam adobe Ai, dalam tak sehat, bersyukur sangat sebab Allah kirimkan orang yang dekat kepada aku untuk bantu aku,  aku bukan pandai sangat pon guna adobe tu tp Along (housemate) banyak tolong bagi tunjuk ajar untuk guna adobe tu. Pada hari jumaat, aku lupa berapa haribulan, tapi seingat aku time tu ada lagi 4 hari rasanye nk present. Dapat panggilan dari sepupu yang mak sepupu meninggal.

Comments

Popular Posts